Για να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιονδήποτε λόγο: allaxame@yahoo.com. Μπορείτε να μας βρείτε και στο facebook: Allaxame blogspot.

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

0 Άντρες, γυναίκες και.... Ποδόσφαιρο!!!

"Μωράκι μου, θα μου εξηγήσεις άλλη μία τί είναι το offside???"

Νομίζω ότι είναι η Νο1 ατάκα η οποία θα ακουστεί από μία γυναίκα όταν ο καλός της θα καθίσει στον καναπέ να παρακολουθήσει έναν αγώνα ποδοσφαίρου μια Κυριακή απόγευμα ή ένα βράδυ Τετάρτης, καθώς θα περιφέρεται μεταξύ καθιστικού και κουζίνας, στο διάλειμμα από το τηλεφωνικό debate με τις φίλες της ή ενώ θα κάθεται στον καναπέ αναστενάζοντας και ρωτώντας πότε θα τελειώσει αυτό που βλέπεις.

Κάπου εκεί ο άντρας σκέφτεται, αν φυσικά δώσει βάσει στην ερώτηση, αν θα είναι ωφέλιμο να απαντήσει καθώς γνωρίζει ότι θα μεσολαβήσουν μόνο μερικές ημέρες μέχρι να επαναληφθεί η ερώτηση στο επόμενο ματς, ενώ η καλή του το πιό πιθανό είναι ότι δε θα το ακούσει καν αν της το εξηγήσει.

"Θα σου πω στο ημίχρονο" , λέει εκείνος με τη σιγουριά ότι μέχρι τότε εκείνη θα το έχει ξεχάσει εντελώς.

Παραδοσιακά το ποδόσφαιρο έιναι αντρική υπόθεση. Οι γυναίκες, όμως, τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να παρυσφρείουν στις καναπεδίστικες συναθροίσεις, φυσικά καλώντας και τις φίλες τους, ενώ τα σχόλια δίνουν και παίρνουν με δημοφιλέστερο εκπρόσωπο:
 " Καλά, τι μανάρι ο Νικοπολίδης!"

Και κάπου εκεί το ποδόσφαιρο μετατρέπεται σε πασαρέλα καθώς ακούγονται όλα τα προτερήματα της εμφάνισης του κάθε παίκτη με μόνη διακοπή τους επευφημισμούς όταν μπει κάποιο γκολ αφού, βέβαια, ακολουθήσει ο κάτωθι διάλογος:
"Ποιός έβαλε το γκολ??"
"Ααα, και εμείς με ποιόν είμαστε τώρα?"

Και φυσικά ας μην ξεχνάμε την περίπτωση κατά την οποία η γυναίκα είναι για να την πει στον άντρα υποστηρίζει την αντίπαλη ομάδα! "Εγώ με αυτήν είμαι γιατί είναι ο αδελφός μου, ο μπαμπάς μου, ο πρώτος μου γκόμενος. Δεν πειράζει που χάσατε, αγάπη μου, εγώ στο έχω πει να αλλάξεις ομάδα!"

Η εθνική το 2004 μας έδωσε μία χαρά κατακτώντας το euro και μας έβαλε μπελά στο κεφάλι την ενασχόληση των γυναικών με τη στρογγυλή θεά. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις που παρακολουθούν και ασχολούνται και δικαιούνται να έχουν άποψη (βλ. Λιάνα Κανέλλη), αλλά αυτό δεν ξέρω κατα πόσο καλό είναι για τους άντρες τους!

Ανακατευθήκαμε εμείς, κυρίες μου, στην κουζίνα σας? Γιατί στρογγυλοκάθεστε και εσείς στον καναπέ μας όταν βλέπουμε μπάλα??

Χιουμοριστικά,
Alex

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου